Hakukoneoptimointi strategia

Näin nostamme asiakkaamme sivut tulostakuulla Googlen etusivulle

1. Verkko­sivujen maksuton auditointi

Ensin teemme maksuttoman auditoinnin sivuillesi, jossa selvitämme sivujesi hakukoneystävällisyyden sekä hakukonenäkyvyyden mahdollisuudet.

Tilaa tästä maksuton auditointi niin selvitetään sivujesi Google näkyvyyden mahdollisuudet!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

2. Avainsana­tutkimus

Tutkimme Semrush, AnswerThePublic ja Google Trends työkaluilla mitä hakusanoja asiakkaasi käyttävät etsiessään ostohousut jalassa palveluitasi.

Avainsanatutkimuksen avulla saamme siis selville mitkä avainsanat ovat liiketoiminnallesi olennaisia ja kaupallisesti parhaimpia.

3. Valitaan yhdessä kohdennettavat avainsanat

Annamme selkeän listauksen avainsana­tutkimuksessa selvinneistä hakusanoista, jotka olisivat teille järkeviä.

Listasta näet tarkan avainsanan, hakujen määrän kuukaudessa sekä hakutarkoituksen.

4. Tehdään tilaussopimus

Jos olet valmis nousemaan Googlen etusivulle tulostakuulla teemme tässä kohtaa kirjallisen tilaussopimuksen ennen kuin aloitamme varsinaisen työn.

Tilaussopimukseen laitetaan ne yhdessä valitut hakusanat, jotka halutaan nostaa etusivulle.

5. Luodaan räätälöity strategia

Jokaisen verkkosivun tila on uniikki, jolloin se vaatii myös räätälöidyn strategian.

Strategian avulla tehostamme matkan kohti Googlen etusivua mahdollisimman ketteräksi.

6. Korjataan sivut hakukone­ystävällisiksi

Jos halutaan etusivulle tulee sivujen olla teknisesti toimivat, käyttäjäystävälliset ja Googlen ohjeistuksien mukaiset.

Jos et noudata ohjeistuksia et pääse lähellekään etusivua.

7. Suunnitellaan ja luodaan optimoitu sisältö

Sisältö on kaiken a ja o hakukoneoptimoinnissa.

Analysoimme sillä hetkellä hakusanoilla löytyvien kilpailijoiden sisällöt ja teemme paremmat.

Sisällön tulee vastata hakusanan kaikkiin kysymyksiin ja  olla parempi kuin kilpailijoilla.

8. Luodaan verkkosivuille avainsana­optimoitu alasivu

Seuraavaksi sisältö sijoitetaan omalle optimoidulle alasivulle verkkosivuilla.

Jokaisella alasivulla kohdennetaan yleensä yhtä avainsanaa (Samankaltaisia avainsanoja pystytään myös kohdentaa samalla sivulla).

9. Tehdään sisäisiä linkityksiä

Sisäiset linkitykset auttavat hakukoneita ymmärtämään sivujesi rakennetta ja ohjaamaan vierailijoita oikeaan suuntaan.

Teemme alasivulle ohjaavia linkityksiä sekä päinvastoin.

10. Hankitaan ulkoisia linkityksiä

Linkitykset toisilta luotettavilta verkkosivuilta omillesi ovat todella tärkeitä.

Toisen sivun linkitys on Googlen silmissä ns. ”luottamusääni”. Mitä enemmän näitä linkityksiä sivuillesi on sitä luotettavampi sivuistasi tulee.

Tämä taas auttaa ja buustaa hakukonenäkyvyyttä.

11. Seurataan tilannetta ja optimoidaan sisältöä

Hakukoneoptimointi on jatkuvaa työtä ja se vaatii pitkäjänteisyyttä.

Optimoidun alasivun sisältöä tulee päivittää aktiivisesti, jotta Google tajuaa tiedon olevan ajantasaista.

On myös tärkeää olla ajantasalla kilpailijoiden sisällön päivityksistä, jotta voidaan optimoida oma sisältö paremmaksi.

12. Onnistuimme nostamaan verkkosivusi Googlen etusivulle

Jos kaikki toimenpiteet ovat toimineet olemme nostaneet verkkosivusi onnistuneesti Googlen etusivulle.

Tulet huomaamaan kuinka verkkosivujesi kävijämäärä alkaa kasvaa ostoaikeisista vierailijoista ja alat saada lisää yhteydenottoja.

Saat meiltä vasta tässä kohtaa laskun, jos onnistuimme. — palkkiomme on 500€ + alv / yhdessä valittu hakusana.

Kiinnostuitko?

Tilaa maksuton selvitys verkkosivujesi Google näkyvyyden mahdollisuuksista

Huom: Mitään ei tarvitse ostaa, mutta ainakin saat selvyyden nykytilanteesta ja mahdollisuuksista!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.