Hakukoneoptimointi strategia
Näin nostamme asiakkaamme sivut tulostakuulla Googlen etusivulle
1. Verkkosivujen maksuton auditointi
Ensin teemme maksuttoman auditoinnin sivuillesi, jossa selvitämme sivujesi hakukoneystävällisyyden sekä hakukonenäkyvyyden mahdollisuudet.
2. Avainsanatutkimus
Tutkimme Semrush, AnswerThePublic ja Google Trends työkaluilla mitä hakusanoja asiakkaasi käyttävät etsiessään ostohousut jalassa palveluitasi.
Avainsanatutkimuksen avulla saamme siis selville mitkä avainsanat ovat liiketoiminnallesi olennaisia ja kaupallisesti parhaimpia.
3. Valitaan yhdessä kohdennettavat avainsanat
Annamme selkeän listauksen avainsanatutkimuksessa selvinneistä hakusanoista, jotka olisivat teille järkeviä.
Listasta näet tarkan avainsanan, hakujen määrän kuukaudessa sekä hakutarkoituksen.
4. Tehdään tilaussopimus
Jos olet valmis nousemaan Googlen etusivulle tulostakuulla teemme tässä kohtaa kirjallisen tilaussopimuksen ennen kuin aloitamme varsinaisen työn.
Tilaussopimukseen laitetaan ne yhdessä valitut hakusanat, jotka halutaan nostaa etusivulle.
5. Luodaan räätälöity strategia
Jokaisen verkkosivun tila on uniikki, jolloin se vaatii myös räätälöidyn strategian.
Strategian avulla tehostamme matkan kohti Googlen etusivua mahdollisimman ketteräksi.
6. Korjataan sivut hakukoneystävällisiksi
Jos halutaan etusivulle tulee sivujen olla teknisesti toimivat, käyttäjäystävälliset ja Googlen ohjeistuksien mukaiset.
Jos et noudata ohjeistuksia et pääse lähellekään etusivua.
7. Suunnitellaan ja luodaan optimoitu sisältö
Sisältö on kaiken a ja o hakukoneoptimoinnissa.
Analysoimme sillä hetkellä hakusanoilla löytyvien kilpailijoiden sisällöt ja teemme paremmat.
Sisällön tulee vastata hakusanan kaikkiin kysymyksiin ja olla parempi kuin kilpailijoilla.
8. Luodaan verkkosivuille avainsanaoptimoitu alasivu
Seuraavaksi sisältö sijoitetaan omalle optimoidulle alasivulle verkkosivuilla.
Jokaisella alasivulla kohdennetaan yleensä yhtä avainsanaa (Samankaltaisia avainsanoja pystytään myös kohdentaa samalla sivulla).
9. Tehdään sisäisiä linkityksiä
Sisäiset linkitykset auttavat hakukoneita ymmärtämään sivujesi rakennetta ja ohjaamaan vierailijoita oikeaan suuntaan.
Teemme alasivulle ohjaavia linkityksiä sekä päinvastoin.
10. Hankitaan ulkoisia linkityksiä
Linkitykset toisilta luotettavilta verkkosivuilta omillesi ovat todella tärkeitä.
Toisen sivun linkitys on Googlen silmissä ns. ”luottamusääni”. Mitä enemmän näitä linkityksiä sivuillesi on sitä luotettavampi sivuistasi tulee.
Tämä taas auttaa ja buustaa hakukonenäkyvyyttä.
11. Seurataan tilannetta ja optimoidaan sisältöä
Hakukoneoptimointi on jatkuvaa työtä ja se vaatii pitkäjänteisyyttä.
Optimoidun alasivun sisältöä tulee päivittää aktiivisesti, jotta Google tajuaa tiedon olevan ajantasaista.
On myös tärkeää olla ajantasalla kilpailijoiden sisällön päivityksistä, jotta voidaan optimoida oma sisältö paremmaksi.
12. Onnistuimme nostamaan verkkosivusi Googlen etusivulle
Jos kaikki toimenpiteet ovat toimineet olemme nostaneet verkkosivusi onnistuneesti Googlen etusivulle.
Tulet huomaamaan kuinka verkkosivujesi kävijämäärä alkaa kasvaa ostoaikeisista vierailijoista ja alat saada lisää yhteydenottoja.
Saat meiltä vasta tässä kohtaa laskun, jos onnistuimme. — palkkiomme on 500€ + alv / yhdessä valittu hakusana.
Tilaa maksuton selvitys verkkosivujesi Google näkyvyyden mahdollisuuksista
Huom: Mitään ei tarvitse ostaa, mutta ainakin saat selvyyden nykytilanteesta ja mahdollisuuksista!